O buzzwordech a termínech

in

Se zpožděním jsem zjistil, že Lukáš Krejča odpověděl na článek o sýkorkách. Ptá se, jestli je inbound marketing buzzword a kde je vůbec hranice mezi buzzwordem a termínem. Zde má odpověď.

Inbound marketing je termín, popisuje širší variantu SEO. V tuzemsku se ale povětšinou uchytil jako navoněné jméno pro optimalizaci pro vyhledávače uzpůsobenou k očůrávání chytřejších vyhledávačů. Pokud šílenstvím kolem inboundu nechceme znehodnotit další termín, špiňme raději dál „SEO“.

Příklad s AB testováním nebyl nejlepší. Měl demonstrovat to nejdůležitější. Protivnou snahu prodávat prosté věci jejich zaobalením do složitých názvů a opentlením nějakou tou ULTRA Q® 3000TUV™.

Termín slouží odborné veřejnosti k pojmenování odborného problému. Pokud chceme při prodeji nějaký používat, budujeme z něj buzzword. Lidé nechtějí depilaci pubického ochlupení, chodí na brazilský vosk.

Píší: @mohutník, @nevtipná, @obejda
Licence: Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko.