O CTI NA PRODEJ

in

od @sibiranka

Čtu fashion a beauty blogy. Nahradily mi magazíny – jsou vtipnější, zajímavější, vycházejí častěji, mají hezčí fotky a odrážejí vkus pisatelky. Když mi doporučení Autorky už 3x sedlo jako prdel na hrnec, jejím recenzím věřím víc než zaplacené fotce v Elle.

Haha. Kecám.

Jsem ideální fashion / beauty cílovka (narciska s nadprůměrnou výplatou) a PR oddělení dobře rozpoznala příležitost koupit si levnou reklamu na blozích, které naše zlatá mládež hltá. Vžum, spolupráce blogerkek se značkami se rozjela hlava nehlava.

Aby bylo jasno, spolupráce jsou v zásadě super. Ale když po postu Víkend s Kosmetickou Značkou nečtu čtvrtrok nic než chválu na Značku, čuju křivárnu. Nebo nezkušenost holky, která z nadšení, že jí někdo platí za blogování, zapomněla na svou cenu.

A na cenu čtenářů.

Píší: @mohutník, @nevtipná, @obejda
Licence: Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko.