O HASHTAGU V RUKOU MARKEŤÁKA

in

Vycházejíce z Gausovy křivky soudíme, že opravdu chytrých markeťáků je méně než polovina. Sledujíce, jak používají markeťáci v kampaních hashtagy, zjistíme, že Gaus byl nehorázný optimista.

Síť benzínek má na každém svém obrázku, který nasdílí na Facebooku, hashtag. Lidé patrně mají tweetnout, že si u nich dali kávu (a označit to #stopcafe), využívají jejich nejlepší palivo (#tankujsvervou) nebo že díky jejich stanicím je život zábavnější (#rozjeďtetonaplno).

Neposmívám se, dementní hashtag, který se sám od sebe šíří, je představa tak neodolatelná, že se bez ní neobejde jediný plakát v metru. Jenomže to fungovat prostě nebude.

Ono to totiž opravdu je tak, že lidé budou sdílet jenom to, co dává smysl, je vtipné, užitečné nebo kontroverzní.

Nebo když jim za to dáte plnou nádrž zdarma.

Píší: @mohutník, @nevtipná, @obejda
Licence: Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko.