O HASHTAGU V RUKOU UŽIVATELE

in

Klávesnice i displeje se nazdařbůh ošoupávají kvůli zcela zbytečným hashtagům. Nemusely by, kdyby uživatelé věděli, kdy hashtag použít.

Na Twitter nechoďte s jinými hashtagy než těmi, které doprovázejí konkrétní akci (#copycamp), nebo jsou součástí „uměleckého” ztvárnění samotného tweetu (#vyzkoušenozavás).

Těch 140 znaků se dá využít smysluplněji. Hashtagy na instagramu jsou pak v podstatě jen naháněče lajků a folloušků. I tam ale může vyhaslý fotograf nasekat méně debilní tagy než #iglife (to znamená, že jste uživatel Instagramu a fotíte na Instagram), #followme (to znamená, že nemáte kamarády) nebo #cute (to znamená, že jste tlustá holka).

Raději buďte více specifičtí, tak spíš získáte několik relevantních followerů. A prosím v angličtině. Jo a prej jsou hashtagy i na Facebooku, ale na ty se můžete vykašlat úplně.

Píší: @mohutník, @nevtipná, @obejda
Licence: Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko.