O NEDOSTATKU FINANCÍ

in

Nikdy nedávejte na odiv, že jste bez peněz. Nikdy. Jako třeba Vodafone, který se k tomu nepřímo přiznal zopakováním letní kampaně z minulých let. Do puntíku.

Zrecyklovat starou kampaň, byť byla úspěšná a dobrá, je něco, co se dovoluje maximálně o Vánocích, kdy jsou tyto „tradiční” reklamy nostalgickým znamením toho, že už byste měli začít běhat po obchoďácích a plánovat návštěvy babiček. Během svátků se mohou zlatá prasátka točit dokola stejně dlouho, dokud to samé půjde dělat s Třemi oříšky pro popelku.

V jinou roční dobu to ovšem přináší jen snížený zájem a znamení toho, že s vaší firmou není něco v pořádku.

Doufám ale, že se Vodafone brzy dá dohromady. Jinak nás brzy čeká zopakování kampaně s Návštěníky. A to nikdo nechceme.

Píší: @mohutník, @nevtipná, @obejda
Licence: Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko.