O neshodnosti přívlastků

in

Odložil jsem sklenici Marks&Spencer limonády na IKEA stůl a na svém Lenovo notebooku otevřel prohlížeč. Večer mířím do Tesla arény, na nějaký ten pop koncert. Vezmu si nové Bershka triko a Levis jeany. Žiji v překrásném přívlastek neshodný světě.

Proč to děláme? Sleduji to u sebe, u svých kamarádů, rodičů, známých, spolužáků, učitelů, televizních moderátorů, zkrátka u všech. Nejen, že zvýrazňujeme značkovost a původ rekvizit a kulis našeho života, my jejich brand zdůrazňujeme i tím, že jej postavíme před to, čemu přívlastek přidáváme.

Sláva značky sílí k nebesům. Nikdo brand neprzní skloňováním a hezky se to hledá Googlem. Je tu jedno ALE: Koncert v Paláci Lucerna zní mnohem exkluzivněji, než v Lucerna paláci. A raději bych nosil i jeany Levis. Vy ne?

Píší: @mohutník, @nevtipná, @obejda
Licence: Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko.