O NOVINKÁCH

in

Dnes to bude ukrutně zpravodajské.

Za prvně, Facebook má plné zuby vyhvězdičkovaných rozkroků Pavla Novotného a bude podobné klikací pasti v newsfeedu potlačovat. Metrikou má být poměr prokliků na odkaz a interakce s postem (co je relevantní, je i sdílené a lajkované). Bod pro uživatele.

extra

Za druhně, pokud na Facebook publikujete odkaz, máte s ním větší šanci prorazit, pokud bude skutečně ve formátu odkazu, nikoliv, jak to často dělají firemní stránky (a 123 slov), jako obrázek s odkazem v textu postu.

Odkaz s obrázkem.Odkaz jako odkaz
A do třetice Twitter. Ve výpisu tweetů se nově objevují i příspěvky od jiných uživatelů, než těch které sledujete. Twitter pro vás vybere i další dle jeho názoru relevantní příspěvky a ty vám tam šoupne nehledě na váš názor. Bod pro Facebook.

Píší: @mohutník, @nevtipná, @obejda
Licence: Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko.