O OBSAHU BEZ OBSAHU

in

Obsahový marketing je sice sexy, ale firmy si často představují, že vydají článek na blog a jsou za vodou. Bohužel, někdy ani dobrý koncept a schopný copywriter nezabrání průseru.

Typickou ukázkou budiž blog Kamikadze. Nápad oukej – blog kancelářské krysy psaný vtipně a provokativně. Provedení? Průšvih. Je to sice rádoby sranda, ale je to zasunuté kdesi na produktovém webu, navázání na „pocit“ z produktu nula. Jak ze mě mají zápisky na první pohled smyšleného týpka (psané ženskou!) udělat milovníka produktu, který se mihne v jednom z pěti článků? Nijak, bannerová kampaň by stála míň a prokázala by lepší službu.

Proč to nebude nikdy fungovat? Porovnejte Kamikadze bložínek s již smazaným Životem v korporaci. Naprosto zásadně chybí autenticita. Obsah funguje, ale ne vycucaný z prstu.

Píší: @mohutník, @nevtipná, @obejda
Licence: Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko.