O PŘECÍLENÉ REKLAMĚ

in

Správně cílená reklama musí být jako kámoš, který vám v určitých životních situacích poradí, co dál dělat. Správný kámoš vás těsně po rozchodu vezme na nezdravou večeři, následně do fajnového baru, kde přijdete o většinu peněz i důstojnosti, a zbylou hotovost s vámi rozfofruje v nejbližším strip clubu.

Oproti tomu debilní kámoš vám těsně po rozchodu založí účet na internetové seznamce.

Dobrý marketér by měl být taky alespoň podprůměrný psycholog. Třeba by měl vědět, že lidé sahají po seznamkách často až ve chvíli, kdy se jim nedaří seznámit se přirozenou cestou.

Nebo to, že čokoládu mají rádi všichni.

Rozhodně by si měl ale odpustit (a viděl jsem to na vlastní oči) nabídku seznámení s partnerem snů pár minut po oznámení rozchodu na internetu.

Píší: @mohutník, @nevtipná, @obejda
Licence: Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko.