O sýkorkách a buzzwordech

in

Můj táta, hajný, odnepaměti testuje, jaká má být budka v lese, aby v ní uhnízdil pták. Dá 20 vchodem na sever a 20 na jih. Měří spoustou faktorů, velikost, umístění, orientaci vůči světovým stranám. Vše vyhodnocuje a řídí se podle naměřených výsledků. U budky postavené podle tohoto návodu je 85% šance, že v ní zahnízdí sýkorka.

A pak někdo přijde a začne této metodě říkat AB testování. Někdo další začne normální a přirozené propagaci na internetu říkat inbound marketing. Další tvrdí, že studenti nejsou líní, ale trpí prokrastinací. Když se seznamujete, je to networking. Když se zeptáte publika, je to crowdsourcing. Elitářští postpubescenti jsou hipsteři, ti v depresi byli pár let zpátky emo.

Chápu, že buzzwordy prodávají. Jenže i exkrement smrdí jako hovno.

Píší: @mohutník, @nevtipná, @obejda
Licence: Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko.