O VÍCEMÉNĚ

in

Okřídlené rčení tvrdí, že méně je někdy více. A má víceméněvíce pravdu, i pokud jde o ty internety.

  • Sociální sítě: Pár set relevantních fanoušků udělá víc muziky než milion koupenejch Indů.
  • Copywriting: Krátká a úderná věta prodá víc než popis na tři stránky od Tolkiena.
  • PPC: Míň prokliků, ale u lidí v pozdější fázi nákupního procesu, znamená víc peněz ve vaší kapse.

Dále jen telegraficky:

  • SEO: Méně odkazů v patičce – větší šance že nevyfasujete ban.
  • Webová architektura: Méně klikání pro návštěvníka – větší pravděpodobnost, že stránku znechuceně neopustí.
  • UX: Méně funkcí – větší naděje, že to skutečně bude umět dobře to, co to umět má.
  • Design: Méně barev – méně pohoršených estétů.

Jenom u PR je více vždycky více. Ale na to potřebujete oblek na míru.

Píší: @mohutník, @nevtipná, @obejda
Licence: Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko.