O ZVÍDAVÝCH DOTAZNÍCÍCH

in

Vědět, co vaše zákazníky prudí nebo naopak těší, je fajn, a tak není na škodu se jich na to čas od času zeptat. Ale ještě než začnete psát otázky, zopakujme si pár základů: Neptejte se na názor, pokud ho nechcete slyšet.

Vytvořte dobrý důvod, proč dotazník vyplnit. Malá soutěž postačí. Buďte konkrétní. Zákaznice Květa si snadněji vzpomene na protivného kurýra, když se jí zeptáte přímo na zkušenosti s dopravou.

Buďte struční. Zákazník Luboš má na vyplnění jen pauzu na cigáro. Nevolte všechny otázky jako povinné. Zákaznice Libuna vám nemůže odpovědět na zkušenosti s reklamací, když ještě nic nereklamovala a svojí odpovědí vám jen zkreslí výsledky.

Uzavírejte otázky, ale dejte respondentům možnost je otevřít a rozepsat se. Líbil se vám tento článek? Ano – Ne.

Píší: @mohutník, @nevtipná, @obejda
Licence: Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko.